Project Polish 2017

 
 
 
 
 
 
Sommartiden är här och för min del innebär det några veckor semester. Det har varit kämpigt att försöka använda upp nagellack samtidigt som jag inte får ha det på mitt jobb. Detta har inneburit att jag har endast haft 1-2 dagar per vecka att ha nagellack och min process i årets Project Polish har varit långsam med endast två nagellack som är slut. Nu under semestern förväntar jag mig kunna göra slut på åtmistone två stycken till. 
 
Ovan kan ni se alla nagellack som jag kommer att använda och njuta av i sommar, och framåt resten av året. Skulle jag använda upp några stycken så kommer jag att lägga till nya inför hösten. Men visst är det glada färger? :)
 
Dessa nagellack har jag i mitt Project Polish 2017 just nu: 
1. Nordic Starcap -Grå
2. Yves Rocher - 14 Rose givré
3. She Bunny - 028 (blå)
4. H&M - Silver Glitter
5. Essie - Too Too Hot
6. Top Shop - Daydream
7. Depend - 83 (orange)
8. Depend - 031 (vit)
9. Depend - 435 (turkos)
 
Dessa nagellack har jag använt upp (syns kryssade ovan): 
1. Okänt märke - Koppar
2. Depend - 429 (grön)