Versace - Bright Crystal Absolu

 
 
 
Min absoluta favorit parfym, Versace - Bright Crystal Absolu. Den är så fräsch och lätt i doften och jag har så många minnen av att ha den på mig, jag kommer nog alltid att älska den. Detta är min 4:e flaska, så mycket älskar jag den. Nu har jag varit utan denna parfymen i ungefär ett år, det har varit alldeles för lång tid, och jag är så glad att ha den tillbaka i mitt liv. Lukta på den om du får möjlighet till det! 
 
Toppnoter: Granatäpple och Yuzu
Hjärtnoter: Magnolia, Pion, Hallon och Lotus
Basnoter: Acajou, Ambra och Mysk
 
 
// My absolutely favorite perfume, Versace - Bright Crystal Absolu. It is so fresch and lightly scented and I have so many memories from wearing it, I think I will always love it. This is my 4th bottle, that is how much I love it. I have been without this perfume for about a year, way too long time, and I am so glad to have it back in my life. Smell it if you get the chance!
 
Top notes: Pomegranate and Yuzu
Heart notes: Magnolia, Pione, Raspberry and Lotus flower
Base notes: Acajou, Ambra and Musk