New Skincare.

 
 
 
 
För ett par dagar sedan var jag på ansiktsbehandling och blev övertalad till att köpa en massa produkter efteråt. Dessa fyra är väldigt, väldigt dyra, (bara serumet kostar 2500 kr!!). Alla produkter, utom rengörings tvålen, fick jag under ansiktsbehandlingen och de luktar gott och kändes bra på huden för stunden där. Men när jag kom hem fick jag några finnar i pannan och det brukar jag aldrig ha annars. Det är oklart vad det var som gjorde att jag fick finnar, men jag ska testa dessa hemma under ett tag och se hur min hud reagerar på de. Det är det minsta jag kan göra efter att ha spenderat så mycket pengar på detta.
 
 
// I was at a facial treatment a couple of days ago and I got sucked into buying a bunch of products afterwards. These four were very, very expensive, (the serum alone was 2500 SEK!!). All of the products, besides from the cleansing soap, I got to experience during the facial treatment and they smell nice and felt nice on the skin for the time being. But as I got home I did grow a few pimples on my forehead and that is something I never get otherwise. I am not clear on what exactly made me break out, but I will try these products out at home and see how my skin reacts to them. It is the least I can do after spending so much money on them.