Bullet Journal - July

 
 
 
 
 
En ny månad och nya möjligheter. Det tog en stund att fullgöra denna planeringen, men nu är det gjort för juli månad i alla fall. Jag lånade inspiration från Google och det blev rätt så fint tycker jag. Att ha "trackers" har fungerat väldigt bra för mig föregående månad så jag beslutade mig för att fortsätta med de. Och det här med Bullet Journal är väldigt kul, om än tidskrävande. 
 
 
// A new month brings new possibilities. It took me a while to complete this planning setup but now it is finally done for July at least. I borowed some inspiration from Google and I think it turned out quite nice. Having "trackers" has been very helpful past month so I decided to continue with them this month as well. Bullet Journaling is very fun, but very time consuming.
#1 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Men åh, vad fint du gjort det! Blev sugen på att knåpa ihop en jag också nu :))

Svar: Tack, jag försöker att lära mig :)
iseedee

#2 - Ida - foto & häst

Men så fint!! :)

Svar: Tack! :D
iseedee

#3 - torres

Alltså wow vilken fin kalender du har gjort 😍

Svar: Tack så mycket! =)
iseedee