Mina tomma - September 2018

 
 
Jag är en sådan människa som samlar mina tomma produkter månadsvis och går sedan igenom de på min Youtube kanal. Det är till ganska stor hjälp, tycker jag i alla fall, att höra vad någon tycker om en produkt som de har använt hela vägen upp. 
 
Ovan ser ni de produkterna som jag har använt upp under september månaden. Det var en dålig månad för min del och jag använde upp väldigt få av mina produkter. Jag är mest glad över att ha använt upp ännu ett nagellack (Melon från Yves Rocher), en rouge (Glossy Rosewood från Glossybox) och en ögonskugga (från ELF)
 
Rougen har jag fått i Glossybox för många år sedan och det har tagit mig så långt tid att få slut på den, så jag är riktigt glad att se botten på den nu. Det var en fin muave färg, bra pigment, bra hållbarhet under dagen, men jag kommer inte att leta aktivt efter den eller köpa den igen. 
 
Jag har också använt upp min Seche Restore och den, trots sin lilla förpackning, varat mig i 3-4 år nu. Jag har redan köpt en ny och den funkar perfekt på nagellack som börjat stelna för att leva upp de igen. 
 
Lykos bomullsrondeller är inte bra. De delar sig, blir fnasiga och alla "småhår" som blir fastnar överallt. Kan inte rekommendera att du köper de. 
 
 
// I collect my empties every month and share them with you on my Youtube channel. I find it quite helpfull to have somebody reviewing a product that they have used up completely. 
 
In the picture above you can see what I have used up throughout the month of September. It has been a bad month for me and very few of my products got used up. I mostly excited over having another nail polish out of my collection (Melon from Yves Rocher), a blush (Glossy Rosewood from Glossybox) and an eyeshadow (from ELF). 
 
I got the blush from Glossybox many years ago and it has taken me forever to use it up, so I am very excited to see the pan now. It was a pretty muave shade, good pigment, good durability throughout the day. But I will not be trying to find it again, nor will I be purchasing it again. 
 
I have also used up my Seche Restore and it has been lasting me for 3-4 years even thought it is a very tiny packaging. I have alreade repurchased it and it works perfectly to revive nail polishes that are getting old. 
 
The cottonround from Lyko are not good. They split up, get frizzy and all of the "little hairs" get stuck everywhere. I can't recommend them. 
#1 - Linda

Skönt när man känner att man använder upp de grejer man har hemma liggandes :D

Svar: Ja verkligen! Jag jobbar hårt på det. :D
iseedee

#2 - Yasmine

Vilket spännande koncept! :)

Svar: Ja visst är det! :D
iseedee

#3 - Malin Hellsén

Vilken kul idé att samma ihop alla tomma produkter. Hade de varit jag hade jag nog typ haft en eller inga produkter. Hahaha.

Svar: Hehe, jag tror att man använder upp mer än man tror! :D Testa och se! :P
iseedee

#4 - Therez

Vilken rolig grej att visa!

Svar: Hehe, tack! =)
iseedee