Monthly Make Up Basket - April 2017

 
 
 
 
(pictures: private)
 
För att se till att allt mitt smink blir använt försöker jag varje månad att rotera produkter som jag fokuserar på att använda. Jag fuskar så klart ibland och plockar in sådant som inte finns med i månadens smink korg, men det största fokuset lägger jag på dessa produkter ovan fram till slutet på maj. :) Detta är ett tips till alla er som känner att ni inte får användning för de produkter som ni köper. 
 
//I try to rotate my make up products every month in order to make sure that no products in my collection go unused. I do cheat sometimes and use some things that are not in the monthly make up basket, but I do focus mostly on the products chosen as shown above and will be focusing on them until the end of May. :) This is a great tip for all of you that feel that you have products in your collection that are being unsued.