She Bunny - 028

 
 
På bilden ovan syns She Bunny - 028, ett nagellack som börjar närma sig sitt slut i mitt Project Polish 2017. Detta är andra eller tredje gången som jag använder nagellacksförtunnande medel i den och det är fortfarande kvar produkt i det för ett par omgångar till. Jag älskar färgen och jag tycker att den går att bära upp oavsett årstid, men tyvärr så missfärgar det mina naglar och nagelband, så av den anledningen kommer jag inte att sakna den när den tar slut. 
 
 
// In the picture above you can see She Bunny - 028, a nail polish that is getting close to its end in my Project Polish 2017. This is the second or third time that I am usin nail polish thinner in it and there is still a lot of product left in it. I love the color and I think it is wearable all year round, but it does unfortunately stain my nails and my cuticles, so for that reason I will not miss it when it's gone.