Bullet Journal - August 2018

 
 
 
 
En ny månad och nya möjligheter, och så klart en ny uppsättning för min Bullet Journal. Nu har vi kommit hela vägen till augusti och jösses vad tiden går fort. Sommaren är nästan över och det har varit en fantastisk sommar i år. Det har fungerat ganska bra för min del att använda Bullet Journal och jag fortsätter med den enkla och ganska tomma stilen. Jag gillar de trackers som jag har satt upp och använder de som dagliga påminnelser. Och ett fint, även motiverande, citat är alltid kul att ha med. 
 
 
// A new month and with it new possibilities, and of course a new Bullet Journal set up. We have arrived all the way to August and the time just flew by. The summer is nearly over and what a fantastic summer it has been this year. Using my Bullet Journal has been working out quite nicely for me and I am continuing with the simple and pretty empty style. I like the trackers that I have set up and use them as my daily reminders. And a nice, even motivating, quote is always fun to have in the journal as well. 
#1 - Ida - foto & häst

Riktigt fint! Bullet Journal är himla roligt :)

Svar: Ja, det tycker jag med! :D
iseedee