Depend - 136

 
 
 
Jag jobbar vidare med de nagellack som jag har i mitt Project Polish 2018 just nu. Detta nagellacket är från Depend i färgen 136. Det är en ljus rosa och väldigt genomskinlig färg, ganska så neutral. Denna färgen hör inte till en av mina favoriter och jag kommer mest troligtvis inte att köpa om den. Det torkar dock ganska så fort och är en skön neutral färg att bryta av med ibland när jag tröttnar på de skrikiga neon färgerna. 
 
 
// Still working on my Project Polish 2018 nail polishes. This nail polish is from Depend and in the shade 136. It is a very light pink and very sheer shade, pretty neutral. This color is not one of my favorites and I will most likely not be repurchasing it. It does dry quite fast though and it is a nice neutral shade to break off the color scheme when I get tired of the screaming neon shades.