Project Polish 2018

 
 
 
Min Project Polish 2018 rullar vidare och ganska snart kommer det att komma upp en ny uppdatering på min Youtube kanal, men här ser ni som läser min blogg en förhandstitt på hur mitt nagelhjul kommer att se ut den kommande månaden, samt de två nya nyanserna som jag har lagt till i detta projektet. 
 
Jag kände verkligen att jag behövde få in lite mera neon och somrigare färger och dessa två kändes som självklara val. De här nagellacken från Golbaran är i stort sett helt nya och väldigt tunnflytande, dessutom innehåller varje flaska 18 ml nagellack. Jag är medveten om att jag mest troligtvis inte kommer att hinna att använda upp de innan åretsslut, men det hade varit skönt att få jobba lite på de och använda de så gott jag kan under framförallt sommaren. Och förhoppningsvis hinner jag att använda upp några nagellack till innan årets slut. 
 
 
// My Project Polish 2018 is still ongoing and there will be a new update on my Youtube channel in a few days, but for you that are reading my blog here is a sneak peak on how my nailwheel will be looking throughout the upcoming month. And you can see the two new shades that I have added in to this project. 
 
I really felt like I needed a few more neon and summery shades and these two felt like an obvious choice. These two nail polishes fron Golbaran are pretty much brand new and very liquidy, and they each contain 18 ml nail polish. I am well aware that I will most likely not be able to finish these before the end of the year, but it would be nice to get a good dent in them specially now during the summer. And hopefully I will be able to finish off a few more polishes before the end of the year. 
#1 - My Nordqvist

Så härliga färger!

#2 - My Nordqvist

Så härliga färger!

Svar: Tack. :)
iseedee

#3 - Anonym

Fina färger

Svar: Tack! =)
iseedee