Project Polish 2018 - Update #6

 
 
En ny updatering på mitt Project Polish 2018 finns nu uppe på min Youtube kanal. Min kamera krånglar fortfarande lite... den har varit på lagning och det är oklart vad som är problemet med den men det är därför det är lite suddigt då och då i videon. Jag är nöjd med min insats än så länge i detta projektet och har stora förhoppningar på att göra slut på några till nagellack innan årets slut. ☺
 
 
// There is a new update for my Project Polish 2018 on my Youtube channel. My camera is still not working properly... it has been on repair and it is unclear what the actual problem is but that is the reason why it is blurry every now and then in the video. I am happy with my progress so far in this project and I have high hopes on finishing a few more nail polishes before the end of the year. ☺
#1 - Amanda Persson

kul med en video :)

Svar: Tack. :D
iseedee

#2 - Marcus Voxter

va fin blogg:)

Svar: Tack. :)
iseedee