Bullet Journal - Juni 2018

 
 
 
 
Det tar sig. Min Bullet Journal som jag skapade innan början på juni används för fullt nu, (på min Youtube kanal kan ni se en del av detta skapas). Förutom den vanliga veckoplaneringen, kan jag också spåra mina sparanden, lån och dagliga måsten på ett effektivt och roligt sätt. Ovan kan ni se att jag följer mitt intag av vatten, steg, träning och bok läsning dagligen. Jag har mål som jag har satt upp för mig själv och som jag sedan bockar av om/när de blir uppfyllda. Mycket lärorikt. 
 
Jag följer även mitt humör dagligen och mina sociala medier och min aktivietet på de. Jag försöker att vara duktig och uppdatera dagligen på de flesta ställen som jag har. Det är faktiskt väldigt roligt detta. 
 
 
// It's getting there. My Bullet Journal that I created for june is in full use, (on my Youtube channel you can see some of it being created). Besides the weekly planning, I can also track my savings, loans and daily musts in an efficient and fun way. Above you can see me tracking daily my water intake, workout and reading. I have goals that I have put up for myself and that I mark off if/when they are completed. Very educational. 
 
I also follow my mood daily and my social media activity. I am trying to do good and update daily on most of my social media accounts. It is actually quite fun to do this. 
#1 - emma

åh vad kul!

Svar: =)
iseedee