Bullet Journal.

 
 
 
Jag fick denna fina, handgjorda skrivboken av min syster i födelsedags present för ett tag sedan och har haft svårt att komma på vad jag skulle göra med den. Resultatet blir att jag ska göra ett försök till att göra Bullet Journal av den. En hybrid mellan en almanacka och en dagbok som kommer att hjälpa mig att följa mina dagar ur flera olika syvinklar. Ovan ser ni mitt försök till att göra en rolig start på juni månad och hur jag kommer att följa min sociala media och mina dagar framöver. Jag hoppas verkligen att detta kommer att fungera för mig och att jag kommer att kunna göra denna fina boken rättvisa och göra den till något värt att bevara. 
 
 
// I got this beautiful, handmade notebook from my sister for my birthday a while ago and I have had a hard time figuring out what to do with it. It all came down to me trying to make it into a Bullet Journal. A hybrid between a calender and a diary that will help me follow my days from several different perspectives. Above you can see my try at making a fun start to June and how I will be tracking my social media and my days ahead. I really hope that this format will be working for me and that I will be doing this book its justice and make it into something worth preserving.