Chresy 💅

 
 
UrsÀkta den slarviga manikyren, men jag hade lite brÄttom nÀr jag mÄlade naglarna och fÄr stÀda upp efter att nagellacket har torkat fÀrdigt. Denna livliga, rosa fÀrgen med blÄa undertoner Àr frÄn Chresy, oklart vad namnet pÄ just denna nyansen Àr. Jag tycker mycket om bÄde fÀrgen och kvaliteten pÄ detta nagellacket. Det krÀvs inte mer Àn ett laget pÄ nageln för att fÄ det heltÀckande och det hÄller bra med minimala nötningar under ett par dagar. Jag vet dock inte var man kan köpa detta mÀrket. Jag tror att jag har köpt det i Serbien för minst 8 Är sedan. Jag kommer inte att försöka hitta detta nagellacket igen, men jag kommer definitivt att anvÀnda upp det i mitt Project Polish. Hur detta gÄr kan ni se pÄ min Youtube kanal.
 
 
// Excuse the sloppy manicure, but I was in a little hurry when I painted my nails and I will be cleaning up the mess as soon as the nail polish dries. This vibrant, pink color with blue undertones is from Chresy, unsure of what the actual shade name is. I like both the color and quality of this nail polish. It doesn't take more than one coat to get full coverage and it has minimal wear and tear after a few days. I don't know where you can actually purchase this brand. I think I bought it in Serbia about 8 years ago. I will not be trying to find it again, but I will definitely use it up in my Project Polish. You can follow my progress on my Youtube channel.Â