MY - 605 Excited

 
 
Jag jobbar vidare på de nagellack som jag har i mitt Project Polish för detta året, ni kan se de på min Youtube kanal i ett mer levande format. 
 
Idag kände jag för färgglada, lysande naglar och då är denna färgen ett perfekt val. Tyvärr kräver detta nagellacket vit bas för att leva upp till sitt fulla potential. Och jag har inget bra vitt nagellack som inte är stråkigt, vilket gör att även detta nagellacket ser ojämnt ut. Utan vit bas ser nagellacket mörkare och tråkigt ut, och har nästan en matt effekt på nageln. Märket heter MY och färgen heter 605 Excited. Jag vet inte om detta märket går att finna i Sverige, eftersom detta nagellacket var en present från en kompis för många år sedan och hon hade köpt det i Iran, men förutom att färgen är så lysande neon gul och väldigt unik i min samling är detta nagellacket inget utöver det vanliga när det kommer till kvaliteten. Ett helt okej nagellack. 
 
 
// I am working on with my Project Polish nail polishes, you can see them in a more lively format on my Youtube channel. 
 
Today I felt like colorful, vibrant nails and this is a perfect go to color for that. Unfortunately this nail polish demands a white base to live up to it's full potential. And I don't own a good white nail polish that is not streaky, which makes this nail polish look uneven when applied. Without white base, this nail polish looks darker and boring, and has almost a matte effect on the nails. The brand name is MY and the color name is 605 Excited. I don't know if this brand is available in Sweden, because this nail polish was gifted to my by a friend many years ago and she had purchased it in Iran, but besides that the color is such a vibrant neon yellow and very unique in my collection, this nail polish is nothing extraordinary when it comes to quality. A perfectly fine nail polish.