My Make Up Storage

 
 
 
 
 
Gjorde precis en storstädning och dammning av alla hyllorna, och passade då även på att damma av allt mitt smink som bara sitter där i hyllan och väntar på att bli använt. Ovan kan ni se hur jag förvarar mitt smink. Det som inte används just nu förvarar jag i två akryl förvaringsställ som jag har köpt på Cocopanda för länge sedan och det som jag använder för tillfället förvarar jag inne i badrummet i necessär och förvaringskorgar. Detta skiftar jag runt ibland för att få användning av så mycket som möjligt, så ofta som möjligt. 
 
Jag har väldigt många ögonskuggspaletter samt läppstift och läppglans. Det är de sminkprodukterna som jag tycker bäst om och som är mest lockande att införskaffa. Jag behöver verkligen ingen mer smink i nuläget och mitt No Buy som pågår fram tills årsskiftet går väldigt bra i nuläget. Och jag försöker att använda upp så mycket som möjligt av det jag har under tiden också. 
 
 
// I just did a major cleaning and dusting of the shelfs, and got around to even dust off all of my make up that is just sitting there in the shelfs waiting to be used. Above you can see how I store all my make up. The stuff that I am not currently using is stored in acrylic containers that I have bought at Cocopanda long time ago and what I do use currently is stored in my bathroom in a make up bag and little baskets. I switch aroung between my make up to get use of as most as possible, as often as possible. 
 
I have a lot of eyeshadow palettes, lipsticks and lipglosses. Those are the make up items that I like best and that are most appealing to purschase. I really don't need any more make up as of right now and my No Buy is on going until the end of the year and is going quite well so far. And I am trying to use up as much of my make up as possible for the duration of the No Buy. 
#1 - My

Smink <3<3<3 haha :D

Svar: Visst är det härligt med smink? Så mycket att leka med. :P
iseedee