Yves Rocher - 52 Melon

 
 
Jag är väldigt osäker på denna färgen och nagellacket generellt. Det är en vacker, orange melon färg, men jag tror att jag behöver få mer solbränna innan den passar mig och min hudton. Som ni kan se ovan är den svår att arbeta med, borsten är sprödig och applikationen blir ojämn. Det krävs minst två lager för att försöka få den jämn på naglarna, och även då blir det inte helt bra. 
 
Jag kommer dock att använda upp den helt, den är en del i min Project Polish projekt och kommer förhoppningsvis att vara helt färdigt använd i sommar. 
 
 
// I am very unsure about this color and the nail polish in general. It is a beautiful, orange melon color, but I think that I need more tan before it suits me and my skincolor. As you can see above, it is very dificult to work with, the brush is brittle and aplication is uneven. It takes at least two layers to try to get it even applied on the nails, and even then it doesn't look good enough. 
 
I will be using it up completely though, because it is a part in my Project Polish project and will hopefully be done by the end of the summer.