Yves Rocher - 92. Or métallisé

 
 
Ovanstående nagellacket från Yves Rocher i färgen 92. Or métallisé är dagens val av manikyr. En gul guld färg som egentligen inte passar så bra med min hudton. Detta nagellacket är dock också med i mitt Project Polish på min Youtube kanal, så jag försöker att använda upp det. Bäst täckning och effekt fås med två lager och den håller ganska bra igenom handdisk och all handtvätt. Kvaliteten är där, men färgen är ingen favorit. 
 
 
// The nail polish above is from Yves Rocher in the color 92. Or metallisé and it is today's choice for my manicure. A yellow gold color that doesn't really go well with my skintone. This nail polish is however in my Project Polish on my Youtube channel, so for that reason I am trying to use it up. Two coats give the best coverage and it is holding up well through doing dishes by hand and all of the handwashing. The quality is there, but the color is not one of my favorite.