Utvecklas vidare..

 
 
 
 
Bullet journal är så himla roligt att göra och att fylla i min habbit tracker är en av mina favorit stunder på dagen. Det är så skönt att se hur mina vanor ser ut dagligen och det uppmuntrar mig till att hålla mig igång på olika plan varje dag. Jag tog mig lite tid och gjorde en bok sida för att uppmuntra mig själv att läsa mer. Hoppas nu att jag kan hålla igång det. 
 
 
// Bullet journal is so fun to do and to fill in my habbit tracker is one of my favorite moments of the day. It is so nice to see how my habbits look daily and it also does encourage me to ceep going and doing everything I need to do on a daily basis. I took some time to make a book page as well, to encourage myself to read more. I just hope that I can keep it going. 
#1 - Malin Hellsén

Duktigt. Härligt sätt att ha koll på sig själv 😘

Svar: Ja det är det! :D
iseedee

#2 - Yasmine

Ja det måste vara superkul att kunna följa sin egna livsutveckling! :)

Svar: Ja det är det! :D
iseedee

#3 - Yasmine

Jag hoppas att du får en riktigt fin helg :)

Svar: Tack! =)
iseedee

#4 - Yasmine

Hoppas du får en fin vecka :)

Svar: Tack! =)
iseedee

#5 - Yasmine

Hur har det gått med din habit tracker och bullet journal? :) Kram

Svar: Det går bra! Jag följer mina dagar och det är ganska nyttigt att se hur mycket man egentligen gör för sig själv dagligen. :P
iseedee