Golbaran - Blue

 
 
Detta nagellacket från Golbaran har inget namn, men det är ett blått nagellack som torkar matt på naglarna. Det krävs mellan 2 och 3 lager för att få en jämn och stark färg, och den gör sig fin på mina naglar. I bästa fall håller den i 2 dagar utan att börja skavas bort på topparna. Och det värsta med den är att den missfärgar mina nagelband efter borttagning. 
 
Jag har detta nagellacket i mitt Project Polish 2018, men har tyvärr inte använt den så mycket som jag har velat just på grund av missfärgningen som blir i samband med borttagning. Dessutom är detta en av de största nagellacken jag har sett på hela 18 ml, vilket gör det extra svårt att försöka att använda upp. 
 
 
// This nail polish from Golbaran has no name, but it is a blue nail polish that dries matte on the nails. It takes 2 to 3 coats to get and even and strong color, and it does look pretty on my nails. Best case scenario it lasts about 2 days before it strats chipping at the tips of the nails. And the worst thing about it is that is does stain my cuticles when I go to remove it. 
 
I have this nail polish in my Project Polish 2018, but I haven't used it as much as I would have liked to because of the staining that occurs when I go to remove it. It is also one of the biggest nail polishes I have ever seen with whole 18 ml of product, which makes it extra difficult to use up.